Sposobnost opuštanja može napraviti mjerljivu razliku u zdravlju. To je zato što život u stanju kroničnog stresa kroz duži vremenski period bez poticanja da se opusti tijelo može na različite načine utjecati na zdravlje. Savladavanje sposobnosti da se lako opustimo može donijeti zdraviji i ugodniji život.

Srećom, postoji nekoliko jednostavnih načina za brzo opuštanje. Svaki od njih ima svoje jedinstvene prednosti, zato je dobro znati različite tehnike koje možete koristiti.

Vježbe disanja

Vježbe disanja su sjajan način da se lako i brzo opustite, može ih raditi bilo tko i bilo gdje. Usporavanje disanja, disanje iz dijafragme i vizualizacija disanja su načini kako biste opustili svoje tijelo i um.

Meditacija

Meditacija je vrlo stara, dokazana strategija postajanja i opuštenosti. Popularna na istoku stoljećima, uživa ogroman porast popularnosti na zapadu posljednjih godina jer su istraživači pronašli dokaze za učinkovitost. Meditacija nije teška, ali zahtijeva praksu.

Progresivno opuštanje mišića

Tehnika uključuje naprezanje i opuštanje mišića sustavno od glave do pete (ili od pete do glave), čime se oslobađa napetost i započinje reakcija opuštanja. S praksom, ova tehnika omogućuje opuštanje cijelog tijela u nekoliko sekundi. I to vrlo jednostavno.

Vizualizacija

Budući da tijelo fizički reagira na slike koje stvara um, vizualizacije su učinkovit oblik opuštanja. Jednostavne su i zabavne kao i sanjarenje. Postoji mnogo, mnogo različitih vizualizacija kojima se možete pokušati opustiti. Možete se vizualizirati na opuštajućem mjestu, vizualizirati pozitivan rezultat iz stresnog scenarija.

Nasmijte se

Smijeh je divan, prirodan način za oslobađanje napetosti u tijelu. Ako imate vremena, srdačno preporučujem da pogledate lijep, smiješan film ili čitate smiješnu knjigu kako biste se zabavili tijekom dana. Ali ako nemate vremena za to, jednostavno održavanje smisla za humor tijekom redovnog dana može vam pomoći u održavanju opuštenosti.

Promijenite perspektivu

Vaša odnos prema izvorima stresa, kao i vaš pristup u suočavanju s njima, mogu učiniti da se osjećate mnogo više (ili manje) stresno. Srećom, možete odabrati drugačiji stav prema tim stvarima, čak i ako ne možete birati različite životne okolnosti.