Utjecaj socijalnih medija na putovanja

Od dolaska tehnologije i društvenih medija putovanja su postala raznolikija nego što su ikada bila. Oni koju putuju više se ne oslanjaju na vodiče koje sastavljaju stručnjaci sa zastarjelim informacijama; umjesto toga putnici sada imaju privilegiju trenutačnog pristupa informacijama na webu. Buzzfeed i TripAdvisor nude recenzije i putničke instagram slike s najnovijih destinacija. Ovaj pristup u stvarnom vremenu relevantnim savjetima, a često i informacijama iz publike, u konačnici je promijenio način na koji putnici pristupaju planiranju putovanja – od inspiracije do rezervacije.

Pored toga, potrošači više ne odlučuju o destinaciji, ne istražuju gdje odsjesti ili jesti, a zatim platiti aranžman. Umjesto toga, njihovo putovanje postalo je nelinearno. Okreću se svojim prijateljima, kolegama i društvenim mrežama kako bi pronašli inspiraciju za putovanje i odmor, a zatim i potporu njihovoj novootkrivenoj destinaciji.

Gdje se donose odluke o putovanjima

Prema nedavnom istraživanju 52% Facebook korisnika sanja o godišnjem odmoru dok koristu tu mrežu, iako ne planira putovanje. To je razlog zašto je korisnički generirani sadržaj postao popularan izvor inspiracije za suvremene putnike i često utječe na početnu odluku o putovanju među mlađom generacijom.

Zbog autentičnosti sadržaja koji su stvorili korisnici došlo je do promjene u procesu kupnje putovanja i iskustva nakon putovanja. Vrijeme je da marketinški stručnjaci uzmu u obzir ovaj trend. Na Pinterestu tisuće “ploča” ima inspirativna putovanja u naslovu. Većina njih nije vezana za odredište, već umjesto toga pružaju inspirativnu mogućnost putovanja kroz slike i savjete. Klijent koristi ovaj alat za istraživanje, otkrivanje, a zatim odlučuje da li mu se sviđa ideja o putovanju.

Gotovo polovica turista će čuti o turističkoj tvrtki ili destinaciji na Twitteru prije nego bilo gdje drugdje. Oni možda ne traže tamo konkretne informacije, ali su im izloženi. Znajući to, moguće je da brendovi koriste koriste popularnost društvenih medija kako bi potaknuli putovanja.

Ove metrike pokazuju koliko mogu biti utjecajni korisnički sadržaji na društvenim medijima u procesu odlučivanja o putovanju, te daju vrijedan uvid u to koje su aktivnosti i odredišta u trendu.